.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل بانک جامع اطلاعات نخبگان در ساری

شمال نیوز: دکتر همت محمد نژاد، رئیس مجمع عالی نخبگان کشور در ساری از تشکیل بانک جامع اطلاعات نخبگان در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز در آخرین روزهای سال 91شاهد افتتاح دفتر مجمع عالی نخبگان کشور در مرکز استان مازندران بوده ايم و اينكه دکتر همت محمد نژاد استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان نخستین رئیس این مجمع در شهرستان ساری برگزیده و معرفی شده بود.

به نقل از مسئول رسانه اي دفتر نخبگان استان شعبه ساري، دکتر فاطمی رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران  در اين خصوص با اشاره به جایگاه ویژه نخبگان در مسیر ابادانی کشور یکی از اهداف عالی این تشکل مردم نهاد را تجمیع و ساماندهی نخبگان کشور در همه سطوح و اقشار ذکر کرد و مهمترین تاثیر آن را جلوگیری از فرار مغزها بر شمرد.

وی در ادامه افزود: قطعا شکل گیری و پیمایش این مسیر دشوار نیازمند به کار گرفتن نیروهای خلاق خوش فکر و با سابقه است كه پس از بررسی های فراوان و اخذ نظرات این مسولیت به مدت یک سال به جناب آقای دکتر محمد نژاد سپرده شد .در ادامه دکتر ضمن تقدیر از حسن نظر جامعه علمی دانشگاهی شهرستان وشورای عالی مجمع در انتخابات وی از تشکیل و گرد آوری بانک جامع اطلاعات نخبگان مرکز استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت:هیچ انگیزه ای جز خدمت خالصانه به جامعه علمی و نخبه شهر و استانم ندارم و معتقدم به ظرفیت های بالقوه علمی در استان توجه شایانی نشده و نخبگان می بایست با قدرت، وارد عرصه های مدیریتی و تصمیم ساز کشور شده تا سازندگی روال معقول تری پیدا کرده و زمینه تجاری سازی ایده ها فراهم شود. وی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا افکار و ایده ها، بیشترین خریدار و بالاترین قیمت را دارند اما متاسفانه درکشور تحقیق ، فکر و ایده خلاقانه نه خریدار دارد و نه حمایت می شود .


دکتر محمد نژاد با تشریح برنامه های این مجمع در سال جدید اعلام کرد: از همین امروز نسبت به شناسائی جذب وساماندهی نخبگان شهرستان ساری در همه سطوح ،رشته ها و سنین اقدام نموده و علاقه مندان به عضویت در این مجمع نیز می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از طریق فرم های عضویتی که در جراید به چاپ  خواهد رسید به بانک جامع اطلاعات نخبگان کشور پیوسته واز برنامه ها ومزایای عضویت در ان بهره مند شوند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1391
تبلیغ برای انتخابات شوراها..........
جویباری 28 اسفند 1391
زمان انتخابات شوراست دیگه.
بابلی 27 اسفند 1391
چرا اینقدر این مجمع رو بگذر می کنید این همان مجمعی است که فاطمی برای کاندیداتوری مجلس از ان استفاده می کرد و مجمعی خودساخته است در ضمن یک دلیل بیاورید که آقای فاطمی نخبه است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.